Ets un apassionat de la música?


Ara tens l'oportunitat de formar part de THE PROS, un grup format per professionals del sector del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques de Catalunya.


Toques algun instrument? la guitarra, l'elèctrica, el baix, la bateria, el teclat?

Potser tens una veu brutal que ens estem perdent?


Al Col·legi no ens hem tornat bojos, simplement el 2023 és el nostre 25è aniversari. Per això volem crear THE PROS! El grup de música del nostre sector, que farà el seu debut a la festa de La Nit del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el proper 8 de juny a Sitges.


Neix The Pros el grup de música del sector del màrqueting i comunicació  si ets col·legiat/ada del Col·legi i ets un apassionat de la música ara pots formar part d'aquesta iniciativa trencadora. 


Envia'ns un mail a @ThePros Thepros, indicant:


- El teu nom i cognoms

- Què vols fer: cantar o tocar un instrument.

- Si és instrument, quin vols tocar


Celebrem els 25 anys del Col·legi amb ritme!

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies